مهارت speaking در یادگیری زبان

لطفا به زبان انگلیسی صحبت کنید. بهترین راه مطلق برای یادگیری زبان جدید، صحبت و یا حداقل تلاش برای صحبت کردن به آن زبان می­باشد.مهم نیست اگر فقط ۵ کلمه یا بیشتر از واژه های زبان انگلیسی می­دانید، مهم تلاش برای صحبت کردن است. این صحبت را ترجیحا با فرد دیگری که بیشتر به آن زبان مسلط است تمرین کنید چرا که خیلی از موارد را به طور ناخود آگاه از او می ­آموزید.


برای رسیدن به تسلط بر زبان صبر نکنید. برای زمانی که راحت تر صحبت می­کنید برنامه ریزی نکنید. شما احتمالا برای مدت زیادی به آن سطح دست نخواهید یافت زیرا فرایند یادگیری، فرایندی زمان بر است. بنابراین به سختی تلاش کنید تا به آن زبان صحبت کنید.به طور مثال در روزمره خود از آن استفاده نمایید. خواهید دید که این کار چه معجزه ای می­کند و شما در مدت کوتاهی می­توانید تا حدودی به زبان انگلیسی صحبت کنید.
به دنبال دوست یا طرف مقابلی برای خود باشید که زبان مادری وی انگلیسی است و یا به این زبان بسیار مسلط است.از او کمک بگیرید و با او به صحبت به زبان انگلیسی بنشینید.اگر موفق به صحبت کامل با وی نشدید او را به نهار دعوت کرده و حداقل ۳۰ دقیقه زمان صرف نهار را انگلیسی صحبت کنید.
اگر شما در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می­کنید این موضوع می­تواند بسیار برای شما مفید باشد. از مکالمات ساده شروع کنید برای مثال به فروشنده مغازه سلام کنید “hello” و کم کم با کمک وی به او بفهمانید که چه محصولی از فروشگاه وی را برای خرید احتیاج دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *